НОВИНИ

Ремонт, лайфхаки

Пригадуєте ваш перший спільний ремонт? 😅🤔
Весело, мабуть, було?:)🙄😬

Часто кажуть, перш ніж одружитися, потрібно разом поклеїти шпалери: якщо витримаєте це випробування, то все решту — дрібниці! А якщо мова йде про ремонт в цілому, де лише шпалерами не обмежитись, то тоді буває геть гаряче:)

Та ми переконані, якщо підійти до нього грамотно і підготовлено, втрати зайвих нервових клітин можна уникнути та навіть вивести ваші відносини на новий рівень!:) 💑

Ось 7 правил, як не посваритись під час ремонту:

1️⃣ Підготуйтеся морально
Перш ніж починати ремонт, потрібно зважити всі за і проти. Якщо ви розумієте, що ні часу, ні фінансів у вас зараз немає, краще відкласти ремонт до кращих часів. Інакше вас чекають одні розчарування.

2️⃣ Найміть фахівця
Щоб не сперечатися і не сваритися через дрібниці, вибираючи стилістику інтер’єру і колір меблів, краще найняти дизайнера та будівельну бригаду. Перший врахує побажання вас обох і знайде компромісне рішення. Другі — підкажуть як правильно або як практичніше зробити те чи інше рішення дизайнера.

3️⃣ Зімітуйте ситуацію
Якщо ви все-таки плануєте робити ремонт самостійно, зробіть креслення вашого майбутнього інтер’єру в масштабі. Розставте меблі, сплануйте розетки під електричне обладнання і світильники таким чином, щоб вони не заважали один одному. Все інше можна перекласти на плечі виконроба.

4️⃣ Порівняйте бригади
Якість і вартість ремонтних робіт безпосередньо залежить від будівельної бригади. На жаль, на ринку сьогодні багато непрофесійних послуг, тому, перш ніж укласти договір, запросіть представників 2-3 будівельних бригад для того, щоб сформувати кошторис по роботах і матеріалами. Напросіться на перегляд об’єктів, виконаних бригадами, візьміть контакти клієнтів, дізнайтеся рекомендації.

5️⃣ Підготуйте резерви
Будьте готові до того, що попередня сума може збільшитися в півтора раза. У процесі ремонту обов’язково виявляться приховані проблеми. Для того, щоб ремонт все-таки закінчився і не перетворився на довгостроковий кошмар, потрібно мати фінансовий резерв. Також в кошторисі обов’язково враховуйте допоміжні роботи, наприклад, вантажно-розвантажувальні роботи та вивезення сміття, які будівельники часто не враховують, а лише виставляють рахунки за фактом.

6️⃣ Економте час
Складіть часовий графік виконання робіт і фінансових витрат на папері. Це допоможе вам структурувати думки та наведе порядок в справах. А для того, щоб не було простою ремонтної бригади, постарайтеся визначитися з підрядниками до початку робіт, і обговоріть з ними всі моменти наперед — що коли варто замовити, що коли встановити. Бо та ж плитка, може їхати 2-3 місяці, двері вироблятись теж певний час.

7️⃣ Розділіть обов’язки
Перед ремонтом розділіть обов’язки між собою. Наприклад, дружина відповідає за художню частину, а чоловік — за технічну і фінансову. Це позбавить вас від суперечок і взаємних звинувачень — кожен буде займатися своєю справою.

І, звичайно, пам’ятаєте, що під час ремонту головний принцип — довіряй, але перевіряй. Контроль за будівельниками — необхідна і регулярна процедура.
На завершення слід зазначити, що ремонт — це серйозне випробування подружніх відносин. Це стресова ситуація, під час якої людина може показати своє справжнє обличчя, проявити як свої кращі, так і гірші якості.

Відносини під час ремонту є дзеркалом справжнього стану справ в сім’ї, тому любов і взаємна повага є запорукою не тільки успішного ремонту, але і довгого спільного життя.

Вдалого ремонту! 👌

#Вамбуд #Vambud